اراز پی سی
دانلود بازی و نرم افزار

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 21:0
علی یاری

 

نرم افزار Photocopier PRO همانند یک دستگاه فتوکپی عمل می کند و می تواند به خوبی سخت افزارهای اسکنر و چاپگر را در قالب یک دستگاه فتوکپی مجازی به کار گیرد کافی است تا کامپیوتر شما دارای یک اسکنر و پرینتر باشد تا این برنامه کار خود را به خوبی انجام دهد. برای کار با برنامه ابتدا صفحه مورد نظر را در اسکنر قرار دهید و برنامه را باز کنید. حال کافی است تا دکمه ی کپی را در برنامه بزنید و چند لحظه صبر کنید تا پرینتر نسخه ی کپی آن را به شما بدهد. همچنین برنامه دارای تنظیمات از پیش تعریف شده برای کاربران آماتور و تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای می باشد. البته توسط تنظیم های نرم افزار می توان پاره ای عوامل موثر در چاپ را به صورت دستی نیز تنظیم نمود نظیر روشنایی و تیرگی تصویر، ابعاد کاغذ، محل قرار گرفتن تصویر، مشاهده پیش نمایش Preview معکوس سازی تصویر و تنظیمات اصلی چاپگر و …. برنامه دارای محیطی بسیار ساده می باشد.

 

Photocopier Pro 4.04 فتوكپي توسط كامپيوتر با Photocopier Pro 4.04

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photocopier PRO:
- قابلیت گرفتن کپی از اسناد فقط با فشردن یک کلیک
- توانایی پیش نمایش صفحه ی اسکن شده قبل از چاپ آن
- دارای تنظیمات برای تغییر رزولوشن و کیفیت چاپ
- قابلیت حذف حاشیه ها و تکه های زائد و اضافی به صورت خودکار و دستی
- قابلیت انتخاب دستگاه اسکنر مورد نظر در صورت استفاده از چندین اسکنر
- تعیین دستگاه پرینتر مورد نظر برای چاپ
- انتخاب نوع چاپ سیاه سفید یا رنگی
- ذخیره تصاویر اسکن شده در فرمت های گوناگون JPEG ،GIF ،PNG ،TIFF
- دارای تنظیمات پیشرفته
- محیط ساده و کاربر پسند
- و …



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 10:1
علی یاری

 

Pointstone Total Privacy نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید به منظور حفاظت از سیستم می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعاتی را که در زمان وب گردی در سیستم شما باقی مانده است و ممکن است این اطلاعات توسط هکران دزیده شود را از بین برده و یا بصورت اصولی و حرفه ای از آنها محافظت کنید ، این نرم افزار می تواند تمامی فایلهای کوکی که در اثر استفاده از مرورگرها و یا فایلهایی که برخی از برنامه ها در زمان اجرا چه بصورت آشکار و چه بصورت پنهانی در سیستم شما باقی می گذارند را شناسایی کند و شما این اطلاعات را تنها با یک کلیک حذف کنید و یا اینکه اجازه دهید نرم افزار بصورت خودکار این اطلاعات را از بین ببرد ، همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و پاکسازی فایلهای کوکی موجود در مرورگرهای Internet Explorer, FireFox, Opera, Google Chrome را نیز دارد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Pointstone Total Privacy پاكسازي و حفاظت از ردپا هاي سيستم با Pointstone Total Privacy 6.2.0.170

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 10:0
علی یاری

 

Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Smith Micro Anime Studio Pro 9 طراحي انيميشن هاي حرفه اي با Smith Micro Anime Studio Pro 9.0

 

 

برخی ویژگیهای نرم افزار Smith Micro Anime Studio Pro 9.0 :
- ساخت تصاویر دو بعدی
- قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر
- توانایی render نمودن سریع تصاویر
- دارای کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی
- قابلیت لایه بندی در هنگام کار بر روی پروژه
- توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه
- و …



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:58
علی یاری

 

مجموعه ۵٠ والپپر عالی از مناظر طبیعی را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر عالي از مناظر طبيعي

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:57
علی یاری

 

۱۲۳Video Magic Pro نرم افزاری ویژه برای ویرایش فیلم ها و عکس های با بکگراند سبز می باشد. همانطور که میدانید در عرصه فیلم سازی یکی از رنگ هایی که میتوان بعد از فیلم و عکسبداری بر پشت آن عکس و فیلم دیگری قرار دارد ، رنگ سبز است. شما هم میتوانید با عکسبرداری و فیلمبرداری با بکگراند سبز ، به ویرایش فیلم و عکس خود بپردازید. این نرم افزار با حذف بکگراند سبز رنگ پشت فیلم و عکس شما ، میتواند به جای رنگ سبز فیلم و عکس دیگری قرار دهد. به این ترتیب میتوانید به راحتی دو ویدیو متناسب را روی هم قرار دهید یا در پشت یک عکس ویدیو پخش کنید. تمامی فرایندهای این نرم افزار به صورت ویزراد و بدون نیاز به انجام موارد فنی می باشد و کاربر پسند می باشد. نرم افزار دارای ۵۰ تماز پیش آماده نیز می باشد تا در هنگام تدوین به زیبای اثر نیز کمک کند. نرم افزار از فرمت های ویدیویی نظیر avi, wmv, mpg و mpeg و فرمت های عکس نظیر .jpg, .bmp, .png, .tiff, .gif, .jpeg پشتیبانی میکند.

123 video magic ویرایش عکس و فیلم های با بکگراند سبز 123Video Magic Pro 5.0.0

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 9:56
علی یاری

SeeFood (2011) BDRip 720p/1080p Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| به همراه دانلود نسخه با کیفیت تر ۱۰۸۰p |

 

SeeFood دانلود دوبله فارسی انیمیشن کوسه وارد می شود SeeFood 2011

نام انیمیشن: SeeFood – کوسه وارد می شود !

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۶۵۰/۹۵۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/1080p

امتیاز:۴٫۲/۱۰

فرمت: MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان: پاپ و دوستش در دریا زندگی میکنند ولی روزی شکارچیان میان و بچه های کوچیک پاپ را میدزدند ولی پاپ برای نجات آنها به خشکی میره ولی دوستاش و نهنگه چون نمیدونند اون واسه چی رفته وسیله ای میسازند تا به نجات اون تو خشکی برن و…..



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:19
علی یاری

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار کامل رایت Ashampoo Burning Studio v11.0.4.8

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio v11.0.4.8:

- رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite

- دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده

- ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده

- رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده

- قابلیت ویرایش فایل های ایمیج

- تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی

- دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل

- رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی

- ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک

- دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو

- رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری

- ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:18
علی یاری

 

Teamviewer نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است. همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد.

teamviewer کنترل کامپیوترها از را دور Teamviewer Enterprise 7.0.14563

 

 

 

 

*نکته: نسخه رایگان این نرم افزار برای مصرف غیرتجاری ( Non-Commercial Freeware ) رایگان می باشد. اگر دنبال دردسر کرک کردن هستید ، میتوانید نسخه Enterprise را دانلود کنید. برای مصرف خانگی عملا نیازی به نسخه enterprise نیست.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:17
علی یاری

 

iCare Data Recovery نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد .

 

iCare Data Recovery Professional 5.0 بازيابي حرفه اي اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Professional 5.0

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery:
- برگرداندن آسان فایلهایی که به صورت اشتباه حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر نصب مجدد ویندوز حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر ویروسی شدن توسط آنتی ویروس حذف شده اند
- امکان بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- امکان ارائه لیست و پیش نمایشی از اطلاعات قابل بازگشت
- سرعت بالا در بازگردانی اطلاعات از دست رفته
- امکان جستجو در میان فایل های حذف شده
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم کم
- کاربرد آسان
- و …

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:16
علی یاری

Aiseesoft Multimedia Software Ultimate یک بسته نرم افزاری شامل ۹ برنامه قدرتمند کپی دی وی دی، مبدل دی وی دی، مبدل ویدئو، ساخت اسلایدشو، انتقال iPod، ساخت زنگ تلفن همراه، رایت MP3، تبدیل فایل صوتی و دانلود از Youtube می باشد. با استفاده از این نرم افزار ، شما می توانید دی وی دی و هر نوع ویدیو را به فرمت دیگری تبدیل نمایید و از فایل های دی وی دی و تمام فایل های صوتی کپی گرفته و نسخه پشتیبان تهیه نمایید. همچنین می توانید با استفاده از عکس های خود به ساخت اسلایدشو بپردازید. شما می توانید فیلم ها را در همه وب سایت رایگان دانلود کنید. هنمچنین می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را ویرایش نموده و افکت، کراپ و واتر مارک بر روی آنها اعمال نمایید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Aiseesoft Multimedia Software Ultimate 6.2.38 مجموعه نرم افزاري قدرتمند Aiseesoft Multimedia Software Ultimate 6.2.38

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aiseesoft Multimedia Software Ultimate:
- قابلیت تبدیل دی وی دی و ویدیو به هر فرمت دیگر
- قابلیت کپی دی وی دی
- توانایی ساخت اسلایدشوی ویدئویی
انتقال فایل iPod/iPhone/iPad و ایجاد زنگ iPod
- توانایی ساخت فایل های iPod/iPhone از فایل های ویدئویی و دی وی دی
- دانلود فیلم ها در همه وب سایت رایگان
- پشتیبانی از ویدیو HD ورودی و خروجی
- تبدیل ویدئو و دی وی دی به ویدئو HD مانند MTS ،M2TS ،TS
- قابلیت ویرایش فایل های صوتی و تصویری
- رابط کاربری آسان
- و …



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:14
علی یاری

 

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 19:35
علی یاری

 

BatchMarker نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

batch marker قرار دادن واترمارک همزمان روی عکس ها BatchMarker 3.5.1

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchMarker 3.5.1:

- دارای چندین متد قرار دادن واترمارک روی عکس ها

- قرار دادن متن ، آدرس و لوگو روی عکس ها

- توانایی قرار دادن تاریخ روزی روی عکس ها

- پشتیبانی از فرمت ها .bmp, .jpg, .png, .gif, tiff, .psd, .gfi, .sci, .psp

- دارای توانایی تبدیل فرمت عکس ها به دیگر فرمت های عکس

- تنظیمات ساده و آسان

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


           
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 19:34
علی یاری

 

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

video converter ultimate مبدل قدرتمند مالتی مدیا Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.0.18

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.0.18:

- دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و…

- تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل

- پشتیبانی از ویدیوهای HD

- ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه

- قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها

- چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها

- تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها

- استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


           
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 19:33
علی یاری

Dynamic Photo HDR نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای جلوه بخشیدن بیشتر به عکس ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده هوشمند میتواند با افکت هایی که روی عکس ها قرار میدهد آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر نماید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در جلوه بخشیدن و واقعی تر کردن عکس های طبیعت می باشد که دارای توانایی های بالایی در این زمینه می باشد. با فرایند Fusion نرم افزار عکس های مربوط به طبیعت را واقع بینانه تر و زیباتر خواهد کرد. تغییر رنگ های دستی و خودکار نرم افزار و قلموهای بسیار قدرتمند این نرم افزار میتواند از عکس های طبیعت که با جلوه نامناسبی به دلیل ضعف دوربین و عکاس تهیه شده اند را به عکس هایی بسیار زیبا و واقعی تبدیل کند. مشکل بعدی در عکس ها لرزش دست و سایه و شبح وار بودن عکس هاست که این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک آنها را رفع خواهد کرد. همچنین این نرم افزار میتواند با انجام فرایندها به صورت همزمان برای چندین عکس ، در وقت شما صرفه جویی انجام دهد.

 

dynamic photo hdr جلوه بخشیدن و ویرایش عکس ها Dynamic Photo HDR 5.3.0

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 19:31
علی یاری

 

Xilisoft Video Editor نرم افزاری کاملا معتبر برای بریدن و چسباندن قطعات مختلف فایل های ویدیویی به همراه ابزارهایی جهت حذف قسمت های ناخواسته و تعیین کیفیت و حجم ویدیو می باشد. برای این نرم افزار بیت ریت ، تعداد فریم و حجم فایل مهم نیست و بدون هیچ محدودیتی میتواند با بیشترین سرعت فایل های ویدیویی را ویرایش کند. این نرم افزار میتواند به راحتی قطعات مختلف فیلم ها با فرمت های مختلف را به هم بچسباند و یک فایل ویدیوی واحد تشکیل دهد. یا قسمت های یک فیلم را بسته به انتخاب کاربر قطع و سانسور کند و یا اینکه یک فایل ویدیویی را به صورت دلخواه بسته به زمان بندی یا حجم فایل و یا به صورت کاملا دلخواه به قطعات مختلف تقسیم کند. این نرم افزار دارای پنجره ای کوچک جهت پیش نمایش فایل ویدیوی مربوطه است تا کاربر به راحتی بتواند نسبت به تعیین و مشاهده قسمت های مختلف فایل ویدویی اقدام کند. برای مشاهده فرمت های بسیار زیادی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی میکند به ادامه مطلب بروید.

xilisoft video editor بریدن و چسباندن ویدیوها با Xilisoft Video Editor 2.2.0 build 20120901

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 19:29
علی یاری

سری فیفا همواره یکی از بهترین شبیه سازها در میان بازی های فوتبال بوده و چند سالی است که از رقیب دیرینه خود PES پیشی گرفته.زمان کمی تا عرضه نسخه ۲۰۱۳ این بازی مانده است شما عزیزان میتوانید با دانلود دموی قابل بازی FIFA 13 تا زمان عرضه نسخه کامل ان به ارزیابی ان بپردازید.این دمو همانند نسخه PSN و XBLA تیم های یوونتوس,اث میلان ,منچستر سیتی ,ارسنال و دورتمون را قابل بازی دارد . اولین نمره FIFA 13 مربوط به مجله GamesMaster می شود که نمره ۹۱ را گرفت .FIFA 13 در تاریخ ۲۸ سپتامبر عرضه خواهد شد .

 

| دانلود نسخه SKIDROW دمو بازی فیفا ۱۳ |

 

fifa13 d دانلود دموی بازی فیفا 13 –  FIFA 13 DEMO for PC

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 17:35
علی یاری

 

فارنت: اگر از طرفداران بازی های کامپیوتری هستید حتماً تاکنون بازی جذاب و گرافیکی Crysis 2 را بازی کرده اید. این بازی با اینکه زمان زیادی از عرضه آن می گذرد اما هنوز به علت گرافیک بسیار بالا به عنوان یکی از بنچمارک ها برای اندازه گیری قدرت گرافیکی پردازنده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چندی پیش شرکت Crytek اعلام کرد که در حال ساخت نسخه سوم از این بازی هیجان انگیز است و امروز به نظر یکی از کارکنان این شرکت تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که در آن شاهد گرافیک بسیار جذاب این بازی هستیم.

گرچه در نمایشگاه E3 امسال Crytek دموی کوتاهی از این بازی را برای علاقمندان منتشر کرد اما دوستداران بازی را تنها به دیدن این بازی علاقمندتر از گذشته کرد. این تصاویر را Pierre-Yvez Donzallaz طراح گرافیکی نورپردازی بازی در بلاگش منتشر کرد که البته دقایقی بعد آنها را حذف کرد اما همین چند دقیقه باعث انتشار این تصاویر در اینترنت شد. بر اساس گفته Donzallaz این تصاویر ۱۰۰% از صحنه های در حال اجرای بازی ها گرفته شده است و مربوط به رندرینگ سنگین صحنه ها نیست.

ادامه عکس ها در ادامه مطلب..........



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 20:10
علی یاری

دانلود تریلر بازی  Transformers Fall of Cybertron

 

لینک دانلود در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 12:10
علی یاری

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

تریلر بازی زیبای Sleeping Dogs را برای شما عزیزان حاضر کردم.

این بازی به خاطر شباهت بسیار زیادی که به بازی GTA دارد سر و صدای زیادی به پا کرده است

لینک دانلود در ادامه مطلب..........



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 12:6
علی یاری

دانلود تریلر بازی I Am Alive

لینک دانلود در ادامه مطلب.............



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 11:48
علی یاری

اینم از تریلر بازی زیبای Hitman: Sniper Challenge

دانلود در ادامه مطلب............



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 11:41
علی یاری

 دانلود تریلر بازی Dark Souls Prepare To Die Edition

لینک دانلود در ادامه مطلب...........



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 11:30
علی یاری

سلام خدمت شما دوستان عزیز

با تریلر بازی زیبا و شگفت انگیز Amazing Spider Man در خدمت شما دوستان هستم.

یک نکته بسیار جالب که از این بازی زیبا میشود گفت این است که این بازی به صورت Open World یا دنیای باز است

مانند بازی GTA که خیلی ها بازی کرده اند.این کار بسیاری از طرفداران سری بازی های Spider man را شگفت زده کرده است.

شما با گشت و گذار میتوانید با اینتخاب مراحل دلخواه یا داستان بازی ، بازی را به پیش بررید و از آن لذت ببرید.

امیدوارم از دیدن تریلر این بازی زیبا لذت ببرید.

لینک دانلود در ادامه مطلب.................



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 11:3
علی یاری

Jetico BestCrypt نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 11:7
علی یاری

 

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از دکوراسیون های مدرن را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Bright Interior Design HDWallpapers مجموعه ٤٠ والپپر جديد از دكوراسيون هاي مدرن

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 11:6
علی یاری

نرم افزار Ableton Suite را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ابزارها و ویژگی های استودیو آهنگسازی را در اختیار شما قرار می دهد. Ableton Suite تمامی آنچه را که برای مدیریت یک کنسرت زنده نیاز دارید به علاوه ی مجموعه ای از صداهای بنیادی زیبا و جدید در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به عنوان منابعی مفید از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار افکت های مفیدی مانند synths, a sampler, electric و acoustic drums, mallets و … را به علاوه ی تعداد زیادی از آلات موسیقی مانند Collision و Latin Percussion برای شما فراهم کرده است که می توانند در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ، کمک به سزایی برای شما باشند.در واقع Ableton Suite یک محیط جامع برای تولید، تنظیم و اجرای موسیقی های شما فراهم می کند.

 

Ableton Suite آهنگ سازي و ميكس حرفه اي موزيك ها با Ableton Suite v8.3.4

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ableton Suite:
- رابط کاربری گرافیکی
- میکس خلاقانه آهنگ ها برای دی جی ها
- ضبط صدا با کیفیت ۳۲- bit / 192 kHz
- اعمال افکت های سبک های مختلف موسیقی
- شامل مجموعه ای از آلات موسیقی
- ویرایش و تنظیم موسیقی
- امکان بکارگیری نامحدود ویژگی undo
- ساخت و ویرایش حرفه ای فایل های MIDI
- دارای کتابخانه ای شامل بیش از ۱۶۰۰ صوت بنیادی
- پشتیبانی از فایل های AIFF, WAV, Ogg Vorbis و FLAC
- و …



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 11:2
علی یاری

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است.

 

avg tune up بهینه سازی قدرتمند AVG PC Tuneup Pro 12.0.4000.108

 

 

 

Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی

Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند

Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند

Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند

Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها

Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها



ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 11:51
علی یاری

 

Steady Recorder نرم افزاری کاربردی برای ضبط تمامی صداهایی است که از کارت صدا شنیده می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار هر نوع صدایی که از کارت صدا خارج می شود ، ضبط خواهد شد. این نرم افزار ضمن ضبط صدا میتواند آنها را ویرایش و با فرمت های MP3 و WAV ذخیره نیز نماید. به این ترتیب شما میتوانید موزیک های آنلاین و انواع صداها مثل چت های صوتی که امکان ضبط انها میسر نیست را ضبط کنید و سپس با برداشتن قسمت های زائد در نهایت یک فایل MP3 را از صدای دلخواه خود داشته باشید. همچنین صدای بازی ها و… نیز توسط نرم افزار میتواند ذخیره شود. این نرم افزار با بررسی صداهای خروجی از کارت صدا میتواند آنها را تشخیص و به راحتی ضبط کند و کامپیوترهایی که دارای چندین خروجی و ورودی صدا نیز هستند ، توسط این نرم افزار پشتیبانی خواهند شد.

 

steady recorder ضبط صداهای کارت صدا Steady Recorder v3.0

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 11:48
علی یاری

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 18:22
علی یاری

 

وقتی نورامیدی دردل کسی نباشد,وقتی ایمان از بین برود چیزی جز ظلمات و تاریکی همه چیز را در بر نمیگیرد.داشتان بازی Inquisitor بر میگردد به از دست دادن ایمان مردمی که جز پول و شهرت چیزی نمیخواستند..در سالهای دور مردمانی زندگی میکردند در رفاه و خوشی و با ایمان به خدا روزگار را سپری میکردند..اما با بالا رفتن درآمد و حوسرانی مردم خدایان فراموش شدند و کفر جایگزین شاکرین شد و نتیجه آن هرج و مرج و خون و خونریزی و اینجا بود که شیطان توانست به بیرون راه یابد و کشتار و خون راه بیندازد و دنیا را در تاریکی و طلمات فرو برد..حال شمایید که باید طلم و ستم را از بین ببرید و ایمان را به مردم بازگردانید تا بتوانید دوباره زندگی و آرامش را به دیگران بازگردانید. در ادامه می توانید نسخه ی SKIDROW اینب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Inquisitor دانلود بازي استراتژيكي Inquisitor براي PC



ادامه مطلب ...


           
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:12
علی یاری

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.0

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
– امکانات عالی



ادامه مطلب ...


           
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:4
علی یاری

Shad O یک بازی استراتژیکی اکشن برای دوست داران بازی های سبک استراتژیک.در این بازی شما در نقش یک پسر ۹ ساله هستید که وقتی از خواب بیدار میشوید خود را در سرزمینی عجیب و قریب میبینید با پر از هیولاها..حال باید مسیر خود را برای بازگشت پیدا کنید و این سرآغاز بازیست.در بازی باید با هیولاها مواجه شوید و آنها را شکست دهید که البته بین راه با دوستانی نیز برخورد خواهید کرد . در ادامه می توانید نسخه‌ی SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Shad O دانلود بازي استراتژیکی Shad O براي PC



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:29
علی یاری

 

 

Chimpanzee (2012) BDRip 720p Mkv

 

Chimpanzee دانلود مستند شامپانزه Chimpanzee 2012

نام مستند : Chimpanzee – شامپانزه

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : یک شامپانزه نوزاد که تمام عمر خود را با مادرش در جنگل هایی در امتداد ساحل عاج سپری می کند. اسکار جوانان در طول یک حمله از یک گروه رقیب از شامپانزه ها یتیم میشه و لحظات غم انگیزی را سپری می کند. پس از آن، او برای زنده ماندن خود تلاش می کند ، و او توسط شامپانزه های دیگر پذیرفته شده است. اما اسکار در تلاش است ، تا زمانی که او توسط یک مرد از گروه خود جدا شده و تحت سرپرستی آن مرد هست…



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:27
علی یاری

CorelDRAW Essential Training – کورل‌دراو یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. همچنین کورل‌دراو نام «مجموعهٔ گرافیکی کورل» است. آخرین نگارش آن که X6 نام دارد (در اصل نگارش ۱۶)، در مارس سال ۲۰۱۲ میلادی پخش شد. برای شما علاقه مندان به این نرم افزار ، جدیدترین ویدئوهای آموزشی منتشر شده از شرکت معروف Lynda را آماده کرده ایم که آموزش های اساسی و پایه این برنامه را به شما نمایش می دهند.

 

CorelDRAW Essential Training دانلود آموزش نرم افزار كورل دراو CorelDRAW Essential Training

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:26
علی یاری

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۷۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers32 مجموعه 75 والپيپر با كيفيت براي دسكتاپ Desktop Wallpapers

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:24
علی یاری

Exorcist :3 Inception of Darkness قسمت سوم از سری بازی های جن گیر می باشد که دارای سبک Hidden Object هستند . در این قسمت از بازی شما می بایست تا قبل از دیر شدن ، به Garrett کمک کنید تا بچه خود را از دست شیطان موذی نجات دهد . آیا شما می توانید شیطان را به کمک او شکست بدهید !؟ برای فهمیدن این موضوع نیاز به طی کردن مراحل مختلف بازی دارید .

 

 

Exorcist III بازي فكري آغاز تاريكي Exorcist 3 : Inception of Darkness

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:22
علی یاری

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 19:20
علی یاری

سلام دوستان عزیز

دانلود نسخه بتا مپ 6.75 بازی وارکرافت

 لینک دانلود



           
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 14:5
علی یاری

دانلود اپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 تا تاریخ September 01, 2012

دانلود از سرور ایران ستاپ

 

 

لینک دانلود 1

 



           
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 13:51
علی یاری

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.

 

I AM ALIVE دانلود بازي I Am Alive براي PC

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 13:44
علی یاری

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۸۰×۱۰۲۴ آماده شده اند .

 

55 Wonderful Color Abstract HQ Wallpapers مجموعه 55 والپيپر رنگارنگ و زيبا Wonderful HQ Wallpapers

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:16
علی یاری

مجموعه ۴۵ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Beautiful HI Tech HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر جديد و جذاب با موضوع فناوري

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:15
علی یاری

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

 

Tiny Troopers بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:14
علی یاری

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:13
علی یاری

Inbetween Land دارای سبک Hidden Object می باشد که در آن می بایست جهانی جدید را کشف کنید ! دوست دوران بچگی شما ، مری ، گم شده است و شما شروع به یافتن سرنخ هایی از او می کنید . در این بین ، ناگهان توسط یک پورتال ، به جزیره ای دور و عجیب می روید که در آن خانه ای فرازمینی را مشاهده می کنید . می بایست هرچه سریعتر دوست خود را پیدا کنید تا این جزیره ی مرموز را ترک کنید . برای اینکار نیازمند یافتن سرنخ های جدید و حل معماهای بازی دارید .

 

Inbetween Land دانلود بازي فكري در بین زمین Inbetween Land

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:11
علی یاری

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.12 Build 11 Final

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:9
علی یاری

 

Broken Tail: A Tiger’s Last Journey (2011) BRRip 720p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Broken Tail دانلود مستند سفر يك ببر Broken Tail: A Tiger’s Last Journey 2011

نام مستند : Broken Tail: A Tiger’s Last Journey

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۳۶۳ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p

زبان : انگلیسی

خلاصه : این مستند زندگی ببری به نام Broken Tail (دم شکسته) را نشان می دهد . ببری نر و بالغ که در پارک Ranthambore National زندگی می کند و در همانجا نیز پرورش یافته است ….

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:5
علی یاری

بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

 

 




ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:3
علی یاری

Any Video Converter Pro نرم افزاری مخصوص تبدیل فرمت فرمت هایی ویدیوی نظیر MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx به فرمت های ویدیوی معمول نظیر AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP و فرمت های مخصوص دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نظیر iPod, iPad, iPhone, PSP و گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار فرمت های ویدیوهای AVCHD که HD می باشند برای تبدیل به فرمت های ویدیویی ساده تر پشتیبانی میکند و ضمن این قابلیت ها میتواند صدای فیلم ها را استخراج و با فرمت های صوتی ذخیره کند. قابلیت ویرایش جزئی فایل هایی ویدیوی نظیر بریدن قسمت های دلخواه ، چسباندن و جدا کردن فیلم ها و قرار دادن زیرنویس در خروجی فیلم نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را روی دی وی دی رایت نماید و برای انها منوهای زیبا طراحی کند. دانلود از یوتیوب و تبدیل فرمت ویدیوهای HTML5 نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.

 

any video converter pro تبدیل فرمت ویدیوها Any Video Converter Pro 3.5.1

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 1:1
علی یاری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ارائه شده رضایت کامل را داشته باشید.با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان araz-pc و آدرس araz-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.