اراز پی سی
دانلود بازی و نرم افزار

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

توجه:برای دیدن لینک دانلود از مرورگر Internet Explore استفاده نمایید.

 



           
جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 17:54
علی یاری

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 12:6
علی یاری

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 18:9
علی یاری

 سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 19:30
علی یاری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ارائه شده رضایت کامل را داشته باشید.با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان araz-pc و آدرس araz-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.