اراز پی سی
دانلود بازی و نرم افزار

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند
تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند
و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود
طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند . . .

*سال نو بر همه مبارک باد*



           
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 17:45
علی یاری

 بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

 

Trials Evolution Gold Edition-SKIDROW | 3.6 GB

 

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC



ادامه مطلب ...


           

با سلام

با یک تریلر بسیار زیبا از call of duty در خدمت شما عزیزان هستم.

این تریلر به صورت سینماتیک است.

توصیه میکنم این تریلر زیبا رو از دست ندهید.

لینک دانلود مدیافایر با حجم 77 مگابایت

Direct Link



           
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 15:3
علی یاری

سلام خدمت شما دوستان عزیز

کیفیت HD به پست اضافه شد

اینبار با تریلر بازی جدید و بسیار زیبای Sniper- Ghost Warrior 2 در خدمت شما دوستان عزیز هستم.

این بازی با موتور گرافیک CryEngin طراحی شده و گرافیک خیره کننده ای داره.

در تلاش هستم این تریلر را با کیفیت HD برای شما دوستان آماده کنم.

دانلود تریلر با کیفیت معمولی با حجم 11 مگابایت

Direct link

دانلود تریلر با کیفیت HD با حجم 83 مگابایت

Direct Link



           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 19:36
علی یاری

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 9:27
علی یاری

دانلود برنامه Internet.Download.Manager.v6.11.Build.5 همراه با patche فعال سازی برنامه بدون محدودیت زمان

لینک دانلود مدیافایر با حجم 5 مگابایت

ِDirect Link



           
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 11:50
علی یاری

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 10:31
علی یاری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ارائه شده رضایت کامل را داشته باشید.با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان araz-pc و آدرس araz-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.