اراز پی سی
دانلود بازی و نرم افزار

و باز بازی جدید

اینبار بازی زیبای Sniper Elite V2 رسید.

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید .

ادامه متن در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 22:59
علی یاری

بلاخره بازی Max Payne 3 رسید.

 

درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند.خود سازندگان با دادن امیدواری به طرفداران اظهار کرده اند هنوز Max Payne 3 یک فیلم نوآور است و آنها توانسته اند این حس را در قالب فضاهای مخروبه و نورپردازی های تاریک دنیای زیرزمینی خلافکاران سائوپائلویی ایجاد کنند.لذا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.فلش بکها و بازگشت به فضای نیویورک هم در این بین کمک شایانی خواهد کرد تا این حس خاص در بازی حفظ شود.

ادامه متن و مشخصات سیستم مورد نیاز

در ادامه مطلب................



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, :: 22:51
علی یاری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ارائه شده رضایت کامل را داشته باشید.با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان araz-pc و آدرس araz-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.